Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu (výhodou obor informační technologie)
- praxe v oboru výhodou
- přehled v oboru informačních technologií (PC, notebooky, tiskárny, skenery, mobilní telefony)
- znalost hardware a schopnost diagnostikovat závadu na PC i jeho periferiích
- znalost kancelářského software (MS Office) v úrovni ECDL Advanced
- znalost operačních systémů na platformě Microsoft (vč. serverových) v prostředí MS Active Directory
- znalost adresářových služeb Active Directory
- znalost síťových technologií (protokol TCP/IP, SMTP, HTTP/S, FTP, DHCP)
- znalost virtualizačních systémů (VMWare)
- znalost digitální a tištěné grafiky (příprava a tisk propagačních materiálů, focení, úprava fotografií, 2D animace a střih videa)
- znalost architektury webových stránek (web analýzy, Google Analytics – UTM parametry)
- znalost prostředí sociálních médií (tvorba obsahu, aplikace pro plánování příspěvků, vizuální platformy)
- znalost anglického jazyka (min. na úrovni studia technické dokumentace)
- oprávnění k řízení motorových vozidel skupiny „B“- aktivní řidič
- občanská a morální bezúhonnost
- flexibilita, zodpovědnost, iniciativa a samostatnost při řešení úkolů
- spolehlivost, důslednost, schopnost komunikace a práce v týmu a ochota k sebevzdělávání
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení
- úvazek 0,5 s možností navýšení
- 11. platová třída
- zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb)
- předpokládaný termín nástupu 1/2022, příp. dle dohody
Obsahové náležitosti přihlášky:
- písemná přihláška (včetně uvedení kontaktní adresy, telefonu, případně e-mailu)
- úředně ověřené kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
- strukturovaný životopis (opatřený datem a podpisem uchazeče)
- výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
Výše uvedené doklady (s výjimkou dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání) se předkládají v originále nebo v úředně ověřené kopii. Předložené doklady se na žádost uchazeče po skončení konkurzního řízení vrací. Termín požádání o vrácení předmětných dokladů je do 31. 12. 2021. Po tomto datu budou předložené doklady uchazečů skartovány.
Poskytnuté osobní údaje bude Městská knihovna v Přerově (dále jen „knihovna“) zpracovávat pro účely výběrového řízení a souvisejících povinností. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Jako uchazeč máte právo požadovat přístup k osobním údajům a jejich opravu. Podrobné informace o zpracování osobních údajů správcem včetně zásad tohoto zpracování a kontaktu na pověřence jsou k dispozici na webových stránkách Ochrana osobních údajů - Městská knihovna v Přerově, p. o. (knihovnaprerov.cz).
TERMÍN PODÁNÍ PŘIHLÁŠEK: do 30. 11. 2021
Rozhodující pro dodržení termínu podání přihlášek je datum poštovního razítka na obálce, a to nejpozději 30. 11. 2021.
PÍSEMNÉ PŘIHLÁŠKY VČETNĚ POŽADOVANÝCH NÁLEŽITOSTÍ ZASÍLEJTE DOPORUČENĚ NEBO OSOBNĚ DORUČTE NA ADRESU:
Městská knihovna v Přerově, příspěvková organizace
Žerotínovo nám. 211/36
750 02 Přerov
Obálku s přihláškou a požadovanými náležitostmi označte nápisem „Výběrové řízení na obsazení pracovního místa správce IT systémů knihovny – Neotvírat!“
Těšíme se na Vaši spolupráci!